Plan i program rada
2022-10-07


I. STUDENI 2022.
- Predstavljanje voditeljice te plana i programa rada ŽSV-a u šk. god. 2022./2023. - S. Jagić
- Županijsko povjerenstvo za natjecanje iz povijesti - S. Jagić
- Učenici s rješenjem primjerenog programa osnovnog
odgoja i obrazovanja - smjernice za planiranje rada - stručno
predavanje - I. Kelemen
- "Potopljena prapovijest u Hrvatskoj" - stručno predavanje - K. Jerbić
- Napredovanje odgojno-obrazovnih djelatnika - učitelja i nastavnika Povijesti
- stručno predavanje - D. Stančić, S. Jagić
- Izvješće sa stručno - znanstvenog državnog skupa: Hrvatsko srednjovjekovlje - B. Perko
- "Jednom davno u Varaždinu - Empire" (školski
projekt) primjer
dobre prakse - A. Benjak
- Mješovito (hibridno) učenje (Erasmus+ projekt) - primjer dobre prakse - D. Ciglar
- "The trail of architecture of the region we
live" (Erasmus+ projekt) - primjer dobre prakse - S. Poljak


II. VELJAČA 2023.
- Nedostatci
uočeni prilikom stručnih uvida u nastavu (ili
tema
po dogovoru) - stručno predavanje - viši savjetnik T. Križak, prof.
- "Djetinjstvo u vrijeme rata" - stručno
predavanje i radionica - S. Poljak
- Koncepti u nastavi povijesti - koncept rada s povijesnim izvorima, koncept uzroka i posljedica - interaktivno predavanje uz primjere dobre prakse - B. Perko
- Palmira - stručno predavanje - M. Juranko
- Povijesno - etnografska grupa - primjer dobre prakse - M. Skuhala Juričić
- Organizacija Županijskog natjecanja iz povijesti 2023. godine i razno - S. Jagić

III. TRAVANJ 2023.
Tršćanska kriza - terenski rad (stručno - terensko vođenje)
👉🏻 Trst. Dvorac Miramare
- Ciljevi iskazani kompetencijama sudionika:
- proširivanje
stručnih spoznaja (političko teritorijalne promjene nakon II. svj. rata, kulturno-povijesni identitet istočne i SI obale Jadrana,
- "željezna
zavjesa",
- "Zona A" i "Zona B", epilog
Mirovne konferencije u Parizu 1947.,
- Londonski memorandum, Osimski sporazum)
- Hrvatski narativ/Talijanski narativ
- detaljnije upoznavanje s temom Tršćanske krize i poviješću dvorca Miramare
- učenje u neposrednoj stvarnosti
na terenu
- izrada obrazovnih ishoda za konkretne nastavne jedinice
i primjenu u nastavnoj praksi
Ako zametnemo svađu između prošlosti i sadašnjosti, vidjet ćemo da tako gubimo budućnost.Winston Churchill
IV. SRPANJ 2023.
